03 juuli, 2015

Naweko San-Jouz – Akne sõnumid (2005)

“Akne lubab mul uurida oma keha lugematutel viisidel.
Minu ilu avaldub mu tegudes ja sõnades.
Ma armastan iseennast.
Mu keha heidab endast mürke välja.
Akne on andnud mulle motivatsiooni, mida ma vajan, et olla teadlikum oma tervisest.
Ma pööran rohkem tähelepanu oma mõtetele.
Mu mõtted annavad mulle jõudu.
Iga momendiga saab mu keha tervemaks.
Kui ma tunnen akne pärast ebamugvust, hingan 5 korda sügavalt sisse ja igal väljahingamisel mõtlen: “Armastus”.” (lk 62-63)

“Minu elu muutus pärast akne sõnumite dešifreerimist tuhat korda rikkamaks. Sel põhjusel võin täiesti tõsimeeli öelda, et mul on hea meel raske akne pärast, mis mul oli ja et universum andis mulle vahendid, et sellega toime tulla. Ma kirjutan oma raamatut selleks, et teiega seda sõnumit jagada, nii et ka teie saaksite osa kõigist neist õnnistustest, mis tulenevad akne sõnumi mõistmisest ja sellega tegelemisest.” (lk 24)

“Niisiis, kui näete uut vistrikku, peaksite olema suuteline mõtisklema oma elu üle, et saaksite aru, mis tüüpi sõnum teile selle vistrikuga tuleb.” (lk 50)


“Aknest võib inimene kinni hoida mitmesugustel põhjustel. Näiteks võib akne eksisteerida, kaitsmaks inimest sotsiaalse läbikäimise eest.” (lk 73)

Kommentaare ei ole: