Äärmiselt häbitu
ja kahetsusväärne, et lastele serveeritakse lugu, mis on täis
ilmselgeid valesid. Olgem ausad ja punktuaalsed! Karud ei ela majas,
ei üksi ega ammugi perekonnana. Karud ei käi niisama metsas
jalutamas, see oleks hoolsalt kogutud peki arvelt puhas energiaraisk.
Karudel pole nimesid, nagu näiteks Mihhail Ivanovitš, Nastja
Petrovna või siis Mišutka. Taga hullemaks, karud ei kasuta söömisel
kausse ega lusikaid, nad ei istu toolidel ega maga voodites (hea
küll, tsirkuses võidakse nad etenduse jaoks selliseks dresseerida,
kuid natuke kahtlen, kas töövälisel ajal tsirkusekarud selliseid
“mugavusi” kasutaks), niisamuti nad ei teosta majapidamistöid
ega keeda putru; neil pole selliseid pöidlaid. Karud järavad
lõugadega mädanenud korjuseid või siis nopivad esikäppade abil
eluks vajalikke taimseid või entomoloogilisi olluseid. Ja kui majas
peaksid pahameelsed karud möirgama, siis vaevalt et mõni tütarlaps
saaks kõrvaltoas edasi uneleda. Oh, ja üleüldse, mis küll on
selline lõpp – tüdruk ärkab, näeb raevunud karusid ja paneb
putku, ning karud ei tabanud teda. Kas siis selline ongi loo finaal?
Millist moraali lugeja sellest loost leiab? Ära puutu eraomandit?
Varasta kui võimalik? Mida on siit loost õppida? Süüdimatute
päralt on taevariik? Kas selle loo armastajatest kasvavad
kommunistid?
moraal on - mine metsa, kohtu karuga ja saa tema sõbraks.
VastaKustutasadistlik.
VastaKustutaei ole, karu on pehme ja mõnus loom.
VastaKustutaaa, õige jah, koaalad on need, kes tapavad pingviine ja hülgeid söögiks.
VastaKustuta