14 veebruar, 2011

Helvi Tikand – Minu kannid (1982)

Järjekordne raamat mudilastele. Pildid on stiilsed, naiivsed ja poliitiliselt ebakorrektsed. Rohkem polekski neist mängukannidest midagi öelda ning paras hetk tsiteerida üht luuleteost mitte just samast valdkonnast, aga siiski sõbrapäeval preilile või prouale etlemiseks igati sobilik lüüriline pala.

Sul on kõige kaunim kann (Släm & Rolf Junior, olid kuskil sõnade autoritena kirjas)

Möödud sa minust aeglaselt,
naeratad lihtsalt kõndides.
Keha sul superprink, nii hea,
pilk jääb mul seisma su kanni peal.

Tead, et mul meeldib vaadata,
su pehmet kanni katsuda,
olen su järgi hullumas,
pikalt järgi sul vaatamas.

Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.

Raske on mööda vaadata,
seksikat kanni liigutad.
Olen su järgi hullumas,
pikalt järgi sul vaatamas.

Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.
Sul on kõige kaunim kann.

Kommentaare ei ole: