27 oktoober, 2021

Stella Shakti - Kirjad Armastusele. Stella Shakti lullad (2021)

 

See raamat pole ehk suunatud keskmisele luulelugejale, pigem inimestele, kes on tuttavad autori tegemistega. Tähtis on eelkõige sõnum; viis, kuidas seda öeldakse, on tavaluulega võrreldes õige teisejärguline, pigem võiks seda nimetada luule imiteerimiseks. Kuigi jah, autor ikka aegajalt riimib või esitab teksti vabavärsi dramaatilisemas vormis (eks tuleb märkida sedagi, et varasemates tekstides on ka mitmeid puänditaotlusi vms).


Raamatu lõpus on mitmeid linke autori põhitegevustele, küllap need aitaks aduda seda maailma paremini.




Palve elule


Palun armasta mind

Kui ma ise ei suuda

Ja anna halastust

Kui mul seda pole.


Palun ärata mind

Kui olen uinunud

Ja märka mu ilu

Kui minus on kole.


Palun juhata mind

Kui olen eksinud

Lahusta piiridest

On vabana tore.


Palun ole mu juures

Kui kõik on läinud

Ja eriti siis kui

Kõik on mu ees.


Palun ole mina

Jumal kas kuuled

Näe läbi kõigest

Ela mu sees.

(lk 70)


 


Kas Sa tead, kuidas ma armastan?


Lillelõhnana

Äikselöögina

Öövarjuna

Tammetüvena

Silmapilguna

Lossitrepina

Tugevuse ja

Tõetundena

Endana

Sinuna

Meiena

Tänan ma

Merevahu seest

Iluna 

Tallisõime seest

Siirana

Okaspärja sees

Sünnin! 

Uuena. 

(lk 81)


 


Minu uus universum


Minu maailm minu moodi

Nüüd riimub uuel moel

Mind uude kohta toodi

Armastuse toel.


Mu sees on uus maailm

Kui kuldse muna sees

Ma selle seestpoolt avan

Kui võrratu on see.


Nii palju imelist, mis

Varem võimatuna näis

Sel pole mingit pistmist

Ajaga mis käis.


Vaid hoopis otsus see mul

Mis oodanud on ammu

Siserahu võtmist

Et astuks selle sammu.


Nii julgelt lähen nüüd ma

Mööda seda teed

Ja seda pead sa teadma

Ka Sind see ootab ees …

(lk 90)


Kommentaare ei ole: