27 veebruar, 2018

Peter Anspach - The Top 50 Things I'd Do If I Ever Became An Evil Overlord (The Mammoth Book of Seriously Comic Fantasy, 1999)


Lihtsad ja arusaadavad nõuanded neile, kes soovivad võidelda positiivsete kangelastega, ning seeläbi mitte tappa saada mõne trafaretse lolluse läbi, mis ometi oleks kergesti välditav. Selleks on vaja töötajate väljaõpet, turvanõudmete tundmist ja täitmist ning mokalaadast loobumist. Tahad positiivsest kangelasest vabaneda, siis tapa ta, mitte et etenda mõnd tseremooniat. Sõdurite asi on toimida rühmana, mitte tapalavale jooksvate lammastena. Ohtlike ainete konteinerid olgu korralikult ladustatud, mitte et pool tegevusest mööduks nende vahel. Juhtimine olgu ökonoomselt korraldatud - selleks pole vaja toretsevaid ja mõttetuid detaile. Jne jne. Efektiivsus pole tingimata glamuurne, küll aga annab võimaluse elus püsimiseks ja eesmärkide saavutamiseks.

Ahjaa, siit on võimalik seda kurjuse nimekirja lugeda.

7. When I’ve captured my adversary and he says, “Look, before you kill me, will you at least tell me what this is all about?” I’ll say, “No,” and shoot him. No, on second thoughts, I’ll shoot him and then say “No.” 
/-/ 
28. If the beautiful princess that I capture says, “I’ll never marry you! Never, do you hear me, NEVER!!!” I will say, “Oh well” and kill her. 
/-/ 
33. I will see a competent psychriatist and get cured of all extremely unusual phobias and bizarre compulsive habits that could prove to be a disadvantage. 
/-/ 
39. If I’m eating dinner with the hero, put poison in his goblet, then have to leave the table for any reason, I will order new drinks for both of us instead of trying to decide whether or not to switch him. 
/-/ 
45. If I decide to hold a double execution of the hero and an underling who failed or betrayed me, I will see to it that the hero is scheduled to go first. 
(lk 245-248)


ulmekirjanduse baas

Kommentaare ei ole: