27 juuli, 2013

Belami – Hetked tuhandeks ööks (2012)

Tegemist siis noore inimese arusaamisega armastusluulest, kus kirglikkus väljendub iga koma ja ohkega; samuti teatud hoolimatusega keelelise kujundusrikkuse kasutamise vastu. On kirepuhang või joovastus või valupaus, ja see tuleb autentselt ja pühenduslikult paberile saada! Eks mitmed motiivid korduvad, kuid samas, on värsketki lembeluule kangutamist. Igal juhul, kindlasti tuleks autori eessõna lugeda, mis jääb vähe segaseks või tõlgendustiineks.

Midagi enamat 
Elus on enamat kui Volvo,
midagi palju-palju enamat. 
Elus on enamat kui Volvo,
midagi palju rohkem kenamat. 
Elus on enamat kui Volvo
midagi suurel hulgal paremat. 
Elus on enamat kui Volvo,
ma ootan Sind keset tänavat. 
Elus on enamat kui Volvo,
tajun huultelt tunnet, palavat. 
Elus on enamat kui Volvo,
koos alustatud uut nädalat. 
Tunded mu hinges kihavad,
silmad Sul seepeale sinavad. 
2011. dets (lk 6)

Minu Kõrgeausus

Sinu hingepeegel
hele-snirohekas,
sinu käeviibatus
igati on andekas !

Sinu jumalik talent
on kuradi-loov,
Sinu naeru-suu
on päikest toov !

Sinu silmades
kogu maailma soojus,
Sinu südameis
terve ilma loovus !

Sinu kehasoojusest
ei tahaks lahutada,
Sinu naisolemust
peab saama armastada !

2012. mai-jun (lk 9)

Kompliment I 
Sa oled kui kuuvalgus,
mille lummus mind hulluks ajab.
Sa oled kui vertsapost,
mis mulle teed rajab. 
Sind võiksin hoida-armastada
-nõnda kirglikult hellitada.
Sa oled kui looduse kunstiteos
Sulle anne antud juba eos. 
Sinu peale oma sõnu raiskaks
oma kiindumist avalikult hõiskaks,
kui oled tüdinend ning väsind
siis hoiaksin Su õrnu käsi. 
Ja kui mind Sa vähegi hindad
-, siis kingiksin Sulle soojad kindad ! 
(lk 11)

Armuke

Ma poleks lihtsalt mees
vaid ka armuke,
- et Sul kindlam oleks.

Ma poleks lihtsalt mees
vaid ka armuke,
- et Sul süümepiinu poleks.

Ma poleks lihtsalt mees
vaid ka armuke,
- et meil seiklus oleks.

Ma poleks lihtsalt mees
vaid ka armuke,
- et Su moraal ei sureks.


(lk 23)

Kommentaare ei ole: