04 märts, 2014

Grethe Dirckinck-Holmfeld – Lapsesuu armastusest (2007)

“Süda hakkab kiiremini lööma siis, kui oled õues jalgpalli mänginud. Kui armunud oled, siis võid lihtsalt niisama õues olla.” (Allan, lk 13)
“Pruudi võid leida nii, et sätid oma juukseid iga päev, kuni ta jah ütleb.” (Jonas, lk 21)
“Kui mul peaks tüdruk olema, siis ma tahaksin sellist, kes on suur ja käib tööl ja oskab hästi süüa teha. Sest mina ju veel ei oska.” (Anders, lk 24)
“Iga kord, kui abiellud, pannakse üks sõrmus sõrme. Nii et abielluda saab ainult kümne mehega.” (Kristine, lk 33)
“Peigmees on see, kes tuleb kogu aeg mu ema juurde tagasi, kui tal parajasti teisi naisi ei ole.” (Pelle, lk 65)
“Ma tean, et ma ei lahuta kunagi, sest tüdruk ütles: “Raiu või pea maha.” Nii et kui ta valetab, siis võin ma tal lihtsalt pea maha võtta.” (Thomas, lk 75)
“Kui naine peab iga päev süüa tegema, siis pole mees truu.” (Peter, lk 89)

“Lemmikloomale peab iga päev andma süüa ja vett. Peigmehele ei pea.” (Catherina, lk 123)

Kommentaare ei ole: