29 juuli, 2010

siljalill – Kontakt eeldab, et osapooli on rohkem kui 1 (2009)

Et siis valik pärleid infotelefoni töötajailt, küsija suu pihta ei lööda jne.

“Vastus võlgu
Meie kultuurimaja kõrval parklaas seisab üks maru uhke buss praegu. Kas te teate kelle oma see on ja kust ta tuli?” (lk 6)

“Hirm
Kuhu ma peaksin helistama kui mul siin krõbistab? Eesti Energiaga ma juba rääkisin, nemad ütlesid, et nad ei krõbista, aga mul krõbistab ja ma kardan!” (lk 8)

“Uus “spunk”
Tere! Kas te ütleksite mulle mis on globaalne paljunemine?
Ma üritan uurida, kuid arvan, et ma ei leia sellele õiget vastust.
Ma arvan ka, et te ei leia, ma ise mõtlesin selle praegu välja.” (lk 10)

“Sünnipäeva rõhk
Tere õhtust! Mul on täna sünnipäev. Öelge palun, missugune peab olema minu normaalne vererõhk?” (lk 19)

“Kuulaks õige
Olen praegu Võsul puhkamas ja mul tekkis soov raadiot kuulata. Öelge mulle, kellel võib Võsul raadio olla, mida kuulata saaks?” (lk 32)

“Pensionile
Kuidas teie arvate, kas see on hea mõte, kui ma pensionile jäädes ei vii töö juurde mitte torti, vaid teen kõigile kolleegidele kingituse ja jagan neile rannaplätud igaühele?” (lk 38-39)

“Huviline
Ma tahaks teada, kui palju ilusad tüdrukud palka saavad? Näiteks need, kes töötavad Pärnus bensiinijaamades.” (lk 41)

“Maagilised mähkmed
Tere! Mul on vaja Lasnamäelt auto ära vedada, andke mulle Pampersi number!” (lk 44)

“Türgi
Miks Türgi on inglise keeles kalkun?” (lk 58)

1 kommentaar:

bret ütles ...

oh, lahe, et keegi töötajaist on sellised küsimused kokku kogunud. pakuks, et pooled infotelefoni infovajadused on sellised.. hmm.. teeme-hullult-nalja-küsimused. (enda kuulduist meenub "mitmendas vältes on sõna nustik? jajah, nustik, mitte nuustik.")